Monday 30 May 2011

blur giler gaban.

almak aku tak tahu la nak citer ape dalam belog aku ni,, hah aku nak citer pasal idop aku tapi aku x tahu la pulak nak start dari ane? hah nanti  je la aku citer kalo aku da tahu cm ane nak start citer baru aku tulis kat dlm belog ni,, ape la aku nie tulis karangan berjela-jela bole plak tapi nak citer pasal idop aku pon xtahu,, haha 

huh rase cam boring giler aku ary nie asyk dok uma jek,, baru 1 ary da boring lom 2mnggu ag nie,, perh korng byngkan ah ape y t'jdk kat aku dlm mse 2 mnggu uh,,, xnk giler plak aku kalo stay umah jek,,,

hmm nasib baek la bnyak aktiviti yang bapak aku telah ator kan tok kteorg time cuti kola nie kalo x abzzz,,,  hah smlm aku tgok cter nur kasih boring uh cter uh mrepek giler,, igt an bez upe nyek haprak!1 kalo tau cm uh cter nyek ag baek aku tgik cter karak,,, agy syok,,,


hmm 2 jek kot aku nak cte,, idea da kering gleer nie,, haha,,,

No comments:

Post a Comment